Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2010 17:52 - За стари злини на Радото и Краси Машинката си спомни блогър
Автор: dodoiv Категория: Регионални   
Прочетен: 13400 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 22.02.2010 17:57


Ето какво си спомни за стари злини на сегашния общински съветник Радостин Русев - Радото и Красимир Цонев - Краси Машинката, блогърът Живко Желев. Вижте писмото му до мен. В него Желев си спомня  по какъв начин се е запознал с Радото
image

Той беше СИК-аджия. Много злини ми е направел, описвам ти ги.
На 17.09.1997 г. имахме среща в 12 часа пред „Стария бряст” с Цонев за уточнение какво ми дължи. В 12 часа Цонев дойде с още един, когото не го познавам. След разговора ни с Цонев непознатият ме привика на една страна и ме заплаши с думите „ ако продължаваш да искаш пари от Цонев, то забрави, защото ще ти слажа камък на шията и колата ти бъде унищожена и ще бъдеш пребит. В 13 часа имах среща с директора на РДВР Сливен г-л М. Манчев по повод досиетата за баща ми, защото имаше досие което аз трябваше да се запозная. Баща ми е убит в лагерите на смъртта и това беше поводът. При срещата с г-л. Манчев аз го запознах за случая с Цонев. От Манчев разбрах, че лицето се казва Радостин и е известен с прозвището Радото, той се оказа рекетьор и бивш борец. Имаше кола мерцедес CH 18-00 B.
На 07.10.1997 г. около 1 часа чух свирене на гуми на кола пред дома ми, излязох веднага и видях, че колата ми е потрошена с камъни, които са хвърлени от улицата. Сутринта веднага се свързах с директора на РДВР г-л. Манчев по телефона и го запознах, каза ми че изпраща кола с полицаи от криминална, които на часа дойдоха. Същите направиха оглед на колата и ми казаха че от сега нататък няма да бъда заплашван, а за строшеното по колата да потърся застрахователите. Подадох веднага молба за случая до РДВР, която лично дадох на говорителя на РДВР г-н Шайтанов. На 03.11.1997 г.подадох жалба до ГП – София същата е препратена до ОП – Сливен с вх.№1191/97 г. Нещата по доказване на изстината започнаха да се прикриват в полицията и прокуратурата, защото Цонев и на двете места имаше роднина, които всичко каквото станеше по техен адрес, бяха осведомявани. На 10.01. 1998 г. подадох жалба, в която посочвам имената на роднината на Цонев.
На 25.08.1998 г. с постановление преписката беше прекратена от РП от прокурор Хр. Христов, който е в една стая на роднината на Цонев, племеничката му Колева.
Обжалвах постановлението, но също остана без уважение, за което не бях уведомен. Това беше поредният ход прокуратурата да премълчи изстената. Постоянно получавах заплахи да замълча. Така се стигна на 20. 09. 1999г . на обяд в дома ми да влязат Радостин и Цонев. Извикаха ме в стаята и ми казаха да си оттегля жалбата веднага, докато не се е случило лошото, а за парите и другото което ми дължи ще се оправяме.
На 28.09.1999 г. Цонев ме кани на кафе във фирмата му да си оправяме сметките. Каза ми да отида при ст.л. Кондев и да си оттегля обясненията. В 8 часа дойде Радостин който му е бодигард. Изкрещя ми и ме пита защо не съм оттеглил до сега обясненията, започна да ме бие и ме накара да пиша, да си оттегля обясненията. На другия ден Радостин сутринта ме пита защо не съм ги оттеглил. За боя си направих медицинско, защото имах пукнати ребра и това го приложих към преписката в прокуратурата но всичко се скри.
На 30.06.2000 г. около 3.15 часа е подпалена входната вратата на апартамента на майка ми. За случая веднага е уведомена полицията. В 4 часа на 30.06.2000 г. служителите направиха оглед на пожара, направиха някоя друга снимка за пред хората от входа и с това случаят за тях приключи. Подадох молба за случая до РПУ в която описах кой лица са ме заплашвали.
За всичко имам документи а преписките вървяха най много до Апелативна прокуратура, а всички до касационна ги връщаха отново за разглеждане, стигна се до тяхното време а то е: "След изтичане на пет годишин срок, всичко губи давност и това постигна Радото". За това му знам нещата. Той преди да отиде при Красимир Цонев нямаше нищо.
Желев заяви, че разполага с всички документи.


Тагове:   машинката,


Гласувай:
0


Вълнообразно


1. анонимен - Защо така бе,Додо!
30.04.2010 20:56
Уж се занимаваш с политика-не само журналист си,пък все искаш да ЦУНЕШ ДУПЕТО на някой властимаЩ!От иозвестно време квото ти каже Бай Марин-И,ТИ дерзаеш!...ГНИДИЧКА СИ,ДОДКА!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dodoiv
Категория: Политика
Прочетен: 1689028
Постинги: 610
Коментари: 1598
Гласове: 991
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031